top of page

Grupo

Público·92 miembros

Instagram volgers

Hoi allemaal, ik ben al een tijdje actief op Instagram en ik merk dat mijn account echt vastloopt qua groei. Ik post regelmatig foto's en stories over mijn dagelijks leven, reizen, fashion en een beetje lifestyle, en ik gebruik ook hashtags en reels om meer bereik te krijgen, maar het lukt me gewoon niet om door te breken bij het Nederlandse publiek. Ik heb nu rond de 800 volgers, maar dat zijn vooral mensen uit andere landen of vrienden en familie. Ik wil heel graag meer Nederlandse volgers aantrekken omdat ik merk dat content in het Nederlands of gericht op Nederlanders veel beter aanslaat bij mijzelf en ik denk dat mijn feed daar perfect voor is. Ik heb al van alles geprobeerd: collaboraties met kleine Nederlandse accounts, giveaways, adverteren via Instagram ads (maar dat is superduur en levert niet veel op), elke dag posten op de beste tijden, interacten met andere Nederlandse profielen door likes en comments, noem maar op. Maar het gaat zo langzaam! Soms krijg ik er maar 5-10 volgers per week bij, en dat is frustrerend als je ziet dat anderen ineens duizenden volgers hebben. Ik heb gehoord over verschillende manieren om sneller te groeien, zoals organisch via SEO voor Instagram, of betaalde promotie, maar ook over het kopen van volgers. Ik weet dat daar veel discussie over is, want sommigen zeggen dat het nep is en risico's heeft zoals shadowbans of dat je account er nep uitziet, maar anderen zweren erbij dat als je echte Nederlandse volgers koopt, het juist een boost geeft en je account er professioneler uitziet, wat weer echte mensen aantrekt. Wat is nu echt de beste manier om specifiek Nederlandse volgers te krijgen? Is kopen een goed idee, of juist niet? En als wel, hoe zorg je ervoor dat het echte, actieve Nederlanders zijn en niet bots uit andere landen? Hebben jullie tips voor betrouwbare methodes, of persoonlijke ervaringen? Ik wil graag naar de 10.000 volgers toe, zodat ik swipe-up links kan gebruiken en misschien zelfs samenwerkingen met merken. Help me alsjeblieft met advies, ik ben ten einde raad en wil niet nog maanden wachten op groei. Alvast bedankt voor jullie eerlijke meningen en tips!

4 vistas
Eliza Claire
Eliza Claire
15 dic 2025

The platform’s personalized football promotions and strong mobile betting support enhance user convenience and engagement. Loyalty-based incentives delivered directly to users create a tailored experience. This focus on accessibility and efficiency mirrors how Odoo tools for small business help streamline operations and improve user-centric services.

Miembros

Contacto en 6 pasos.

Pilas de madera

1.- Revisa nuestros Trabajos.

techo de madera

4.- Te responderemos con la valorización de tu proyecto.

el trabajo de madera

2.- Mide el espacio que dispones para construir.

Máquina de lijado

5.-Si estás de acuerdo con la valorización, agendamos una visita para confirmar medidas y detalles.

Tablones de madera

3.- Envíanos la información por:

Madera

6.- ¡Comenzamos a trabajar!.

©2022 por Terrazas Blas. Creada con Wix.com

bottom of page